Ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο στην αμερικανική αγορά κερδίζει το ελληνικό κρασί, που κατά το 2010 παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 12% στις ΗΠΑ.
Πέραν αυτού, σε πρόσφατη δημοσκόπηση αμερικανικού περιοδικού, η παρουσία κρασιού με ελληνική ετικέτα σε αμερικανικά εστιατόρια έχει φθάσει στο 1,3%.
«Πριν 2 - 3 χρόνια, ελληνικά κρασιά άρχισαν να εμφανίζονται στις λίστες κάποιων "mainstream" εστιατορίων της Νέας Υόρκης. Σήμερα, όποιο εστιατόριο δεν περιλαμβάνει στη λίστα του ελληνικά κρασιά σημαίνει ότι δεν είναι ενημερωμένo, μιας και το ελληνικό κρασί αποτελεί πλέον δημοφιλή επιλογή των Αμερικανών οινοχόων» δήλωσε ο Στήβεν Όλσον, «πρεσβευτής» του ελληνικού κρασιού στις ΗΠΑ, μιλώντας στο road show του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου.
Από την πλευρά του, ο Οργανισμός διαπιστώνει ότι στο Τορόντο και στη Νέα Υόρκη, η αγορά, τόσο σε επίπεδο εισαγωγέων όσο και ιδιοκτητών κάβας και αγοραστών, έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τις ελληνικές ετικέτες, περίπου 40 ελληνικών επιχειρήσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου