Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

ΚΑΝΕ ΑΛΜΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΘΟΡΑ

Εκεί που η μετριοπάθεια είναι λάθος, η αδιαφορία είναι έγκλημα.
Στέλνω ηλεκτρονικές επιστολές και παίρνω τηλέφωνα ενοχλώ τα τέρατα που λέγονται κρατικός μηχανισμός, δημόσια διοίκηση , τοπική αυτοδιοίκηση κλπ. σχεδόν καθημερινά με ότι στραβό και ανάποδο εντοπίζω, έχω αποτέλεσμα περίπου 20-40% στα υπόλοιπα επιμένω μέχρι να πετύχω κάτι,θέλει τεράστια υπομονή και ψυχραιμία ακούς ότι μπορείς να φανταστείς μέχρι και απειλές ,έχουν συσσωρευτεί πολλά προσπαθώ μονός μου δεν προλαβαίνω.
Μετά από καιρό εάν είναι ο δρόμος μου από το σημείο που εντόπισα το πρόβλημα κάνω ένα ελέγχω εάν έχει διορθωθεί,απογοητεύομαι πολύ συχνά,αλλά δεν το βάζω κάτω και ας με θεωρούν μερικοί γραφικό , μερικά τα ξεχνάω είναι τόσα πολλά.
Προχτές ένιωσα μια μικρή ικανοποίηση λόγω ότι τα είχα ξεχάσει εντελώς και το είδα τυχαία, στην Πειραιώς στο Γκάζι επισκευάσθηκαν 2 μεταλλικές καταπακτές και το οδόστρωμα που τους είχα επισημάνει στον Δήμο Αθηναίων πριν μερικές εβδομάδες το ένα και 2-3 μήνες το άλλο (αυτή η γρήγορη αντίδραση με έκπλυση μάλλον είναι ιδιωτικής ιδιοκτησίας οι συγκεκριμένες εγκαταστάσεις (οπτικές ίνες )
Προσπαθώ να συμβάλω και να βάλω ένα λιθαράκι όσο είναι δυνατόν στην βελτίωση της ασφάλειας,της καθημερινότητας,της ποιότητας ζωής κλπ.των συμπολιτών μου και της δικιάς μου.
Δεν έχω καμία διάθεση αυτοπροβολής και συγχαρητήριων εξ άλλου είμαι ένας άγνωστος και αυτοί που διαβάζουν αυτά που γράφω εδώ πολλοί λίγοι ,παράδειγμα θέλω να δώσω ότι εάν υπάρχει προσπάθεια διάθεση από πολλούς όσο ανθυγιεινό και εάν είναι το περιβάλλον πετυχαίνουμε πολλά.
Εάν ένα ποσοστό αυτού του λαού έστω το 20-30 % αφιέρωνε 1-2 ώρες την εβδομάδα και ενοχλούσε το σύστημα με ότι στραβό έβλεπε σε όλα τα επίπεδα αμφιβάλω εάν θα φτάναμε σε αυτό το σημείο,τους αφήσαμε το ελεύθερο να κάνουν ότι θέλουν και μας κατέστρεψαν, το τραγικό είναι ότι συνεχίζουμε να κάνουμε το ίδιο λάθος.
Οταν φτάσει ο κόμπος στο χτένι και τότε σηκωθείτε από τους καναπέδες φοβάμαι ότι θα είναι πλέον αργά εκτός εάν συμβιβαστείτε με την μετριότητα .
Η αδιαφορία σε σκοτώνει με μικρά χτυπήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου