Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022

ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΗ ΛΕΩΦΟΡΟΣ

Δεκαετίες έχουν περάσει και εκατοντάδες έχουν σκοτωθεί ποιο πολύ νέοι άνθρωποι ,στην περιβόητη Ποσειδώνος και πολλά εκκλησάκια έχουν τοποθετηθεί σε όλο το μήκος της.
Μια διαδρομή που την κάνω 5-6 φορές την εβδομάδα με αυτοκίνητο η μοτοσυκλετα από Ν.Σμυρνη -Π. Φάληρο μέχρι Γλυφάδα- Βούλα,Εδώ και 40 χρόνια δεν υπάρχει ημέρα που να μην προσέξω αυτοκίνητο η μηχανή να πηγαίνει πάνω από 150 χιλιόμετρα, αρκετές φορές έχω δει ατυχήματα με νεκρούς ξαπλωμένους στην άσφαλτο ειδικά την εποχή των παχιών αγελάδων ,έχω τρομάξει πολλές φορές βλέποντας από δίπλα μου να περνούν σαν τυφώνες κάγκουρες με πειραγμένα αμάξια εικοσαετίας με μηχανες η κάποια πολυτελή πολλών ίππων.Ολες αυτές τις δεκαετίες τίποτα δεν έχει αλλάξει ως προς την αναβάθμιση για την βελτίωση τησ οδικής ασφάλειας και την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων σε αυτή την λεωφόρο,(και που έχει αλλάξει θα μου πει κάποιος ), εδώ και πολλά χρόνια έπρεπε να είχαν τοποθετηθεί αυτόματα συστήματα ραντάρ ταχύτητας με πολύ τσουχτερά πρόστιμα,που θα δημοσιευόντουσαν πολύ συχνά στον τύπο για τον φόβο των Ιουδαίων,αλκοτέστ έχω να δω πολλές δεκαετίες, περιπολίες σπάνια κλπ κλπ..Φιλικό μου πρόσωπο που μένει στην Ποσειδώνος έχει πεταχτεί πολλές φορές από τον ύπνο του από τον ήχο πειραγμένου αυτοκίνητου η μηχανής με ελεύθερες εξατμίσεις,που πηγαίνει του σκοτωμού.
Ένα μεγάλο ποσοστό οδηγών που είναι επιρρεπείς στις κόντρες , στην επίδειξη κλπ. η έχουν χαμηλό IQ στο να καταλάβουν ότι η μεγάλη ταχύτητα στον αστικό ιστό είναι έγκλημα και αυτοκτονία,όταν λοιπόν γνωρίζουν ότι παρακολουθούνται και ότι θα καταγραφεί αυτόματα η παράβαση τους με συνέπειες ένα βαρύ πρόστιμο, αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων για μερικούς μήνες ,θα το σκεφτούν εκατό φορές να πατήσουν το γκάζι παραπάνω από ότι πρέπει,γιατί θα στερηθούν για κάτι μήνες να οδηγούν το λατρεμένο τους όχημα.
Πριν αρκετά χρόνια φιλικό μου πρόσωπο παραβίασε κατά 20 -30 χιλιόμετρα το όριο ταχύτητας σε τούνελ στην Γερμανία ,του ήρθε στην Ελλάδα πρόστιμο 800 ευρώ και φωτογραφία του αυτοκινήτου του στο τούνελ με ορατές τις πινακίδες και την ταχύτητα που πήγαινε καταγεγραμμένη από την αυτόματη κάμερα, φυσικά και τo πλήρωσε με έμβασμα εάν ήθελε να πάει πάλι Γερμανία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου