Πέμπτη 6 Μαΐου 2021

Ζήταγε βοήθεια επί 2 μέρες

Άνω Ν.ΣΜΥΡΝΗ μια μικρή περιπέτεια που είχα για να σώσω μια ζωή.
Αυτή η όμορφη φατσούλα είχε πέσει σε ένα ακάλυπτο 7-8 μέτρα ενός υπογειου εγκαταλειμμένου διαμερίσματος στην πίσω πολυκατοικία από την δικιά μου, εγώ το άκουσα να νιαουρίζει ανήμερα το Πάσχα το μεσημέρι,ένας γείτονας που ήταν κοντά το διαμέρισμα του μου είπε ότι το ακούει από προχτές (και τι έκανες ρε μεγάλε του είπα, απάντηση ένα μουρμούρισμα) καμία κίνηση από κανέναν στα γύρω διαμέρισματα, αφού προσπάθησα να το ανεβάσω με ένα αυτοσχέδιο ασανσέρ που έφτιαξα δεν τα κατάφερα ,με το που το έβλεπε κρυβόταν. του κατέβασα ένα κεσεδάκι γάλα.Η μάνα του που ήταν κοντά μου με κοίταζε στα μάτια σαν να μου ζήταγε βοήθεια,είχε άλλα τρία μικρά, αφού έδωσα γάλα και στην μάνα είχε σκοτεινιάσει ποια.
Την επόμενη μέρα πήρα τηλέφωνο την πυροσβεστική που ήρθε σε χρόνο ρεκόρ , κατεβάσανε σκάλα καί με λίγο κυνηγητό το έπιασαν το ανεβάσαν δεν πρόλαβα να το ακουμπήσω κάτω ήρθε και το βούτηξε η μάνα του . Πήγα αγόρασα γατοτροφή και τους διέθεσε ένα ήσυχο χώρο στην πίσω αυλή τησ πολυκατοικίας να τρώει με την ησυχία τησ η μάνα και να τα θηλάζει .
Η ανάρτηση αυτή δεν έχει καμιά σχέση στο να προβάλω τον εαυτό μου,ούτε για να πάρω like και καρδούλες, απλά θέλω να ευαισθητοποιήσω τους συνανθρώπους μου για την αγάπη και το ενδιαφέρον για τους άλλους ζωντανούς οργανισμούς, συγκάτοικους μας σε αυτό τον όμορφο προς το παρόν πλανήτη.
Ποτέ επιτελούς θα γινει κάτι δραστικό σε αυτή την χώρα να μην ζούμε τέτοιες καταστάσεις, αυτό είχε προς το παρόν ένα αίσιο τέλος,το μέλλον του είναι όμως αβέβαιο,πόσα άλλα όμως βασανίζονται η χάνονται κάτω από μια ρόδα αυτοκινήτου η από πείνα κλπ κλπ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου