Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΕΤΕ


Ν.Σμυρνη Ελευθερίου Βενιζέλου διασταύρωση με Ομήρου με μηχανή πίσω δεξιά από ένα Nissan Qashqai που είναι πρώτος στο φανάρι κάνει αριστερά να μου κάνει χώρο να περάσω σταματάω στο δεξί παράθυρο του γυρνάω το κεφάλι μου να τον ευχαριστήσω ,συνοδηγός στο μπροστινό κάθισμα ένα 5χρονο να παίζει με τα cd,ευχαριστώ αυτό που κάνετε είναι έγκλημα κύριε,απάντηση το ξέρω συγνώμη,αφου το ξέρετε γιατί το κάνετε ?και η συγνώμη στο παιδί σας όχι σε εμένα (δεν κρατάω το στόμα μου κλειστό έχω κινδυνέψει αρκετές φορές να τις φάω ).
Σήμερα στη Γλυφάδα φανάρι ΓΡΗΓ. Λαμπρακη και Ποσειδώνος πεζός μπροστά μου σε φανάρι μια άσπρη Mercedes, κοντοστέκομαι και παρατηρώ, συνοδηγός στο μπροστινό κάθισμα ένα παιδί μικροκαμωμένο 5-7 χρονών χωρίς ζώνη τα ποδαράκια δεν λυγίζανε ευθεία με το κάθισμα ,η μάνα μια σαραντάρα καλοβαλμένη νεόπλουτη χωρίς ζώνη που εκείνη την στιγμή άναβε τσιγάρο πριν προλάβω να ανοίξω το στόμα μου ανάβει πράσινο και μπαίνει Ποσειδώνος και αναπτύσσει ταχύτητα έμεινα παγωτό, καθόμουνα και αναρωτιόμουν ότι δεν αντέχετε άλλο αυτή η κοινωνία , πρέπει να την κοπανήσω γιατί η κατάθλιψη μου χτυπάει την πόρτα . Παρατηρώ τις περιοχές με υψηλό βιοτικό να γίνονται τα πιο κουφά η παρανομία πάει σύννεφο,οι κοινωνίες που ευρίσκονται σε παρακμή βασίζονται πολύ στην μεσαία και αστική τάξη για να ανακάμψουν δυστυχώς στην Ελλάδα οι τάξεις αυτές έχουν εκφυλιστεί από τις εποχές των παχιών αγελάδων, από την εποχή του ξέρεις ποιος είμαι εγώ ? χαμηλής ποιότητας άνθρωποι αντικοινωνικοί είτε αυτοί είναι προοδευτικοί αριστεροί είτε φιλελεύθεροι κλπ. είναι τραγική μειοψηφία οι σκεπτόμενοι σε αυτό τον τόπο .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου