Σάββατο 28 Ιουλίου 2018

ΕΠΑΡΣΗ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ

Ένα μικρό δείγμα το τι αντιμετωπίζω ασχολούμενος με τον εντοπισμό επικίνδυνων προβλημάτων για τους πολίτες,τις αναφέρω στις αρμόδιες αρχές και προσπαθώ για την αποκατάσταση τους
ΕΠΑΡΣΗ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ, λες και εγώ έχω καμία όρεξη να έρχομαι σε αντιπαράθεση με το τέρας του Κρατικού Μηχανισμού και την γραφειοκρατία του, ένας απλός ενεργός πολίτης είμαι που εντοπίζω σοβαρά προβλήματα για την ασφάλεια των συμπολιτών μου και τους τα αναφέρω.
Ο ενεργός πολίτης για τον κρατικό μηχανισμό και την δημόσια διοίκηση θεωρείτε ενοχλητικός, μπορώ να πω και εχθρός γιατί θεωρούν ότι τους κάνω αντιπολίτευση.
Εκτίθενται από μόνοι τους, 10 εργάσιμες ήμερες για την αποκατάσταση του φωτισμού της ΣΥΓΓΡΟΥ μια από τις κεντρικότερες λεωφόρους της ΑΤΤΙΚΗΣ. 
ΕΡΩΤΗΣΗ
Κύριοι-ες της ΔΕΚΕΣΟ εδώ και πολλές ημέρες ανεβαίνοντας την ΣΥΓΓΡΟΥ προς ΑΘΗΝΑ από το ύψος σχεδόν του Ευγένιδιου ιδρύματος μέχρι και τον Αγιο Σώστη όλα τα φωτιστικά είναι εκτός λειτουργιάς ένα φαινόμενο που το παρατηρώ πολύ συχνά,όπως και πάρα πολλά άλλα, τριτοκοσμικές καταστάσεις που είναι αδιανόητο για μια πρωτεύουσα χώρας της ΕΕ που θέλει να αναπτύξει και τουρισμό.
Θα μπορούσα να σας στέλνω καθημερινά καμιά δεκαριά επιστολές για τις εκατοντάδες επικίνδυνες ελλείψεις, βλάβες κλπ. που βλέπω στις λεωφόρους αρμοδιότητας σας και όχι μόνο,αλλά αρχίζει και καταντάει κουραστικό και γραφικό ,επαναλαμβάνομαι συνέχεια με αποτέλεσμα πολύ μέτριο .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Α……. Μ……..
ΑΠΑΝΤΗΣΗ 
Θέμα: Συντήρηση τμήματος του δικτύου ηλεκτροφωτισμού της Λ. Συγγρού. 
Σχετ.: Η από 24-6-2018 ηλεκτρονική επιστολή σας, με αριθμ. πρωτ. 7829/25-6-2018 ως 
εισερχόμενης στην Υπηρεσία μας.
Απαντώντας στο πιο πάνω σχετικό, σας επισημαίνουμε τα εξής:
α) Η βλάβη στο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού της Λ. Συγγρού, στην οποία αναφέρεστε με το πιο πάνω σχετικό, είχε ολιγοήμερη διάρκεια και η άρση αυτής (της βλάβης) έγινε στο πλαίσιο του έργου συντήρησης που διευθύνει η Υπηρεσία μας. Στον παρόντα χρόνο το υπόψη δίκτυο λειτουργεί απολύτως ομαλά.
β) Όσον αφορά τις επισημάνσεις που διατυπώνετε με την εν λόγω επιστολή διαπιστώνουμε τις ακόλουθες ανακρίβειες:
- Η έκταση του δικτύου που δεν λειτουργούσε λόγω του προαναφερόμενης βλάβης ήταν κατά πολύ μικρότερη από αυτή που αναφέρετε, δεδομένου ότι το διάστημα του δικτύου από Ευγενίδειο Ίδρυμα έως τον Ι.Ν. Αγ. Σώστη ηλεκτροδοτείται και από άλλη παροχή η οποία λειτουργεί μέχρι σήμερα απροβλημάτιστα.
- Σύμφωνα με τα τηρούμενα από την Υπηρεσία μας αρχεία η προγενέστερη βλάβη που εκδηλώθηκε στην εγγύς περιοχή ήταν τον Μάρτιο 2018 και αντιμετωπίστηκε μέσα στα προβλεπόμενα χρονικά όρια (εντός 10 εργασίμων ημερών, αυτοψίες, παρεμβάσεις, έλεγχοι κλπ).
- Προφανώς η αναφορά σας για «εκατοντάδες επικίνδυνες ελλείψεις, βλάβες κλπ» έχει ρητορική χροιά, η οποία ωστόσο δημιουργεί επισφαλείς εντυπώσεις.
Η Αν. Προϊσταμένη της Δ/νσης 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ
α) Θα μου επιτρέψετε να έχω καλύτερη άποψη λόγω του ότι είμαι κάτοικος Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ η βλάβη αυτή στην ΣΥΓΓΡΟΥ έχει επαναληφθεί τουλάχιστον 3 φορές μέσα στο 2018 ανά 2-3 μήνες.
β) Εάν κοιτάξετε το αρχείο σας οι ηλεκτρονικές επιστολές μου δεκάδες και αυτά είναι μόνο ένα μικρό ποσοστό που παρατηρώ στον μικρό χώρο που κινούμε που είναι τα νότια προάστια,εαν είχατε μερικούς ακόμη ενεργούς πολίτες διασκορπισμένους σε όλη την Αττική σας πληροφορώ τα προβλήματα θα ήταν χιλιάδες.
γ) Στην πιο κεντρική Λεωφόρο της Αθήνας με διέλευση χιλιάδων αυτοκίνητων την ημέρα με μια βλάβη δεκάδων διπλών φωτιστικών εν σειρά τα προβλεπόμενα χρονικά όρια αποκαταστάσεις είναι 10 εργάσιμες μέρες?(περίπου 2 εβδομάδες) σε μια ευρωπαϊκή χώρα και μάλιστα στο σκληρό πυρήνα αυτής, συγνώμη αλλά έχω ταξιδέψει σε δεκάδες χώρες του πλανήτη πουθενά δεν έχω προσέξει αυτά να γίνονται .
δ) Η όλη απάντηση γενικά αυτή δεν αρμόζει σε ένα δημόσιο λειτουργό προς ένα ενεργό πολίτη που σπαταλά αρκετό χρόνο από τον πολύτιμο χρόνο του για το κοινό καλό και την ασφάλεια των συμπολιτών του, πάντοτε οι αναφορές μου είναι εμπεριστατωμένες με ακριβείς χρόνους, τοποθεσίες, φωτογραφίες κλπ.σε σχέση με τις ανακρίβειες και δεν έχω καμία διάθεση για ρητορικές χρείες για να δημιουργώ εντυπώσεις.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Α……… Μ……..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου