Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΓΟΝΕΩΝ

Καθισμένος σε απέναντι καφέ παρατηρώ εδώ και χρόνια την ανευθυνότητα ορισμένων γονέων που για να πιουν με την ησυχία τους τον καφέ τους αφήνουν τα βλαστάρια τους 5-6-7-8 χρονών να ανέβουν την τσιμεντένια πυραμίδα και να κάνουν τσουλήθρα ,τα πιο πολλά ανεβαίνουν μέχρι την κορυφή κοιτάζοντας κάτω, είναι φυσικό σε αυτές τις ηλικίες η άγνοια κινδύνου . Αγαπητοί γονείς η πυραμίδα αυτή δεν έχει προδιαγραφές τσουλήθρας ούτε πίστα αναρριχήσεις (μακάρι να είχε )είναι ένα διακοσμητικό στοιχείο του αρχιτεκτονικό γραφείου Γ. Λεονάρδου και Λ. Καλαβύτη που επιμελήθηκε όλη την Πλατεία Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ ένα πρωτοποριακό για την εποχή του εργο,που το θεωρώ ακόμη και σήμερα πρωτοποριακό και αντέχει στο χρόνο.
Δεν θέλω να γίνω μάντης κακών ειδήσεων, ούτε να κάνω τον έξυπνο, μέχρι τώρα δεν έχω ακούσει να έχει γινει κάτι παρά την πάροδο δεκαετιών και εύχομαι να μην γινει ποτέ, αλλά έχω μάθει να είμαι ρεαλιστής στην ζωή μου,να τα λέω χύμα, πάντα για το καλό,ας γίνομαι αντιπαθείς και αντιδημοφιλής
εκφράζοντας παθογένειες.
Οι λαικες παροιμίες έχουν πολύ σοφία και είναι βγαλμένες από την ζωή όπως γνωρίζετε όλοι, θα αναφέρω 2 όσα φέρνει η στιγμή, δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος και ο διάβολος στις λεπτομέρειες κρύβετε εάν θεωρείτε μερικοί ότι αυτό είναι λεπτομέρεια.
Ο δήμος εδώ και χρόνια έπρεπε να έχει απαγορεύσει την αναρρίχηση με περίφραξη άποψη μου, εξ άλλου υπάρχει δίπλα και μια μικρή παιδική χαρά
Φωνή βοώντος εν τη έρημο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου