Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΕΖΩΝ

Κυκλική πλατεία ΚΥΠΡΟΥ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ με παιδική χαρά και 2 διαβάσεις πεζών με ράμπες αναπήρων Έχω την (κακιά συνήθεια) για την κοινωνία στην οποία ζούμε να δίνω προτεραιότητα σε πεζούς και ειδικά σε διαβάσεις πεζών,κοιτώντας πάντα τους καθρέφτες μου μήπως έρχεται κανένας από πίσω μου η να πέσει επάνω μου η να με προσπεράσει και χτυπήσει τον πεζό που αφήνω να περάσει.
Πριν μερικούς μήνες το Πάσχα μπαίνοντας στην πλατεία με αυτοκίνητο παρατηρώ μια κυρία με καρότσι μωρού να περιμένει καρτερικά να περάσει την διάβαση πεζών από την πλατεία στο απέναντι πεζοδρόμιο που βρίσκετε στο Ύψος του κρεοπωλείου, ελέγχοντας τον καθρέφτη σταματάω να περάσει την στιγμή που κατεβαίνει το καρότσι και αυτή στο δρόμο με μια δεύτερη ματιά στον καθρέπτη βλέπω έναν να μπαίνει με χίλια στη πλατεία από την Αγ.Σοφιας και άρχισα να κορνάρω προλαβαίνοντας την κυρία που σταμάτησε στην μέση του δρόμου,το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βρήκε χώρο από δεξιά χτυπώντας ελαφριά τον καθρέφτη μου και πέρασε περνώντας χιλιοστά μπροστά από το καρότσι του μωρού ,το αυτοκίνητο συνέχισε την κυκλική πορεία της πλατείας γέρνοντας δεξιά έτοιμο να ντελαπάρει μπορεί να φανταστεί κανείς με τι ταχύτητα πήγαινε , με έλουσε κρύος ιδρώτας και η κυρία είχε μείνει άγαλμα. Ψάχνω ακόμη πως μπόρεσε και χώρεσε περνώντας σφήνα δεξιά μου λόγω ότι παρκάρουν δεξιά αυτοκίνητα και γίνετε δρόμος μίας λωρίδας.
Αρχίζω να συλλογίζομαι εάν πρέπει να σταματήσω να κάνω πολλά φυσιολογικά πράγματα που κάνω.
Ακόμη το σκέφτομαι ανατριχιάζω και με πιάνει ταχυκαρδία,αναρωτιέμαι ότι θα ήμουν ο ηθικός αυτουργός ενός ατυχήματος που θα στοίχιζε την ζωή σε ένα πλάσμα που πριν λίγο καιρό ήρθε στην ζωή.
Εφιστώ την προσοχή σε όσους δίνουν προτεραιότητα σε πεζούς να είναι πολύ προσεκτικοί,δεν κάνω ούτε τον έξυπνο ούτε τον πολύξερο προλαβαίνω αυτούς με τα αρνητικά σχόλια, θα ήμουν παραλίγο παθών.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου