Οι τεράστιες διαφορές συμπεριφοράς προς τον πολίτη του ιδιώτη από το δημόσιο, εάν το δημόσιο επηρεαζόταν οικονομικά,από την δυσφήμιση και από τις νομικές επιπτώσεις θα συμπεριφερόταν αλλιώς προς τον πολίτη .
Στέλνοντας email στο διεθνές αεροδρόμιο Αθηνών ΕΛΕΥΘ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ για ένα πρόβλημα που παρατήρησα στις αφίξεις μια μικρή λακκούβα δίπλα σε διάβαση πεζών από εργασίες αναπλάσεις πρασίνου πήρα 2 απαντήσεις μέσα σε 17 ημέρες και σήμερα πήρα και 3η.
Ημερομηνία: 2 Απριλίου 2017
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
5G CΊΙ ID: 60835 DCN: 319280
a……………….©gmaίl.com
Αγαπητέ κ. Μ………….
Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να διατυπώσετε τα σχόλιά σας σχετικά με τις υπηρεσίες και υποδομές του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Α.Ε. (ΔΑΑ).
Σχετικά με αυτά που μας αναφέρετε, παρακαλούμε να σημειώσετε ότι λυπούμαστε για τη συγκεκριμένη εικόνα και ότι ενημερώθηκαν άμεσα τα υπεύθυνα τμήματα του αεροδρομίου. Το συμβάν προέκυψε από κακή συνεννόηση συνεργείων που είχαν αναλάβει την ανάπλαση του πρασίνου και μόλις το ζήτημα έγινε αντιληπτό, το προστατευτικό πλέγμα που όφειλε να υπάρχει αντικαταστάθηκε άμεσα.
Τονίζουμε δε ότι η άποψή σας είναι ιδιαίτερα σημαντική και συνεισφέρει στη βελτίωση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε.
Ελπίζουμε σύντομα υα σας καλωσορίσουμε ξανά στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
Με εκτίμηση,
Προϊστάμενος Υπηρεσιών Ποιότητας
Γεώργιός Πιερράκος
Πρόίσταμένη Μάρκετινγκ
Βιργινία Δελχανίδου
ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. 190 19 Σπάτα Τηλ, : 210 3531000, Fax: 210 353000
Αρ. Γ.Ε.ΜΗ. 2229601000
Αρ. Γ.Ε.ΜΗ. 2229601000
Από τα δεκάδες email που στέλνω κάθε μήνα σε διάφορες δημόσιες υπηρεσίες, τοπική αυτοδιοίκηση κλπ. για εγκληματικές αμελιές προς τον πολίτη ,σοβαρά προβλήματα ασφάλειας και καθημερινότητας, Περιβαντολλογικα ζητήματα κλπ ζήτημα να περνώ απαντήσεις σε ένα 10% μετά από πάρα πολύ καιρό , συνήθως αυτές οι απαντήσεις είναι καθαρά τυπικές , γραφειοκρατικές,χωρίς ουσία, αοριστολογίες ,που συνήθως δεν αγγίζουν το σοβαρό πρόβλημα που τους έχω επισημάνει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου