Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Θα σας διηγηθώ μια ιστορία καθημερινής τρέλας δημοσίου από τις εκατοντάδες που έχω αντιμετωπίσει μεσα σε αυτά τα χρονια που συναναστρέφομαι με τα τέρατα που λέγονται δημόσια διοίκηση, κράτος, τοπική αυτοδιοίκηση κλπ. Δεν είναι ιστορίες και φωτογραφίες που εξιτάρουν τον μέσο Έλληνα να σχολιάσει έξυπνα κλπ. είναι πολύ σοβαρά θέματα που όλοι περνάμε και σφυρίζουμε αδιάφορα, που σε μια δεδομένη στιγμή μπορεί να τα αντιμετωπίσει ένας από εμάς, δυστυχώς τότε θα είναι πολύ αργά. 
Υπόγεια διάβαση αυτοκινήτων που συνδέει την Λαμπ. Κατσώνη (Καλλιθέα) με την Αμφιθέας (Ν. Σμύρνη) από την Λ. Κατσώνη υπάρχουν 10 φωτιστικά κατά την είσοδο της σήραγγας και από την μεριά της Αμφιθέας 8 κολόνες από 2 φωτιστικά η κάθε μια, σύνολο 16.
Από τα τέλη του 2013 ενοχλούσα τους δήμους γιατί δεν ανάβει κανένα φωτιστικό σύνολο 26 και εξηγούσα ότι είναι επικίνδυνο να προκληθεί σοβαρό τροχαίο ατύχημα λόγω χαμηλής ορατότητας κλπ. όλοι μου απαντούσαν ότι δεν είναι αρμόδιοι οι δήμοι μου λέγαν είναι αρμοδιότητα Περιφέρειας και η Περιφέρεια οι δήμοι .
Μια αφορμή να γίνω πιο επίμονος και να τα πάρω ήταν όταν ένας γνωστός μου διηγήθηκε ένα ατύχημα που ήταν παρόν ,έγινε στο σημείο που σας περιγράφω για ένα μηχανάκι που βρήκε στο ενδιάμεσο διαχωριστικό κράσπεδο και ο οδηγός βρέθηκε στο οδόστρωμα και ένας διερχόμενος οδηγός παραλίγο να περάσει από επάνω του , χτύπησε όμως το μηχανάκι που αυτό χτύπησε άσχημα το πόδι του οδηγού του, βγαίνοντας ο οδηγός φώναζε ότι δεν είδε τίποτα είναι θεοσκότεινα εδώ .
Στις αρχές του 2015 μου απαντάει η Περιφέρεια ότι ο δήμος Ν.Σμυρνης αποδέχεται την αρμοδιότητα από την μεριά της Αμφιθέας και με την βοήθεια που θα τους παρέχουμε θα αποκαταστήσουμε τις βλάβες φωτισμού. Από το 1975 που μπήκαν αυτά τα φωτιστικά κανείς δεν ήταν αρμόδιος όπως συμβαίνει και με τις 4 υπόγειες διαβάσεις αυτοκινήτων Ν.Σμυρνης - Καλλιθέας .
Μετά από μερικούς μήνες Απρίλιος 2015 με ειδοποιούν ότι είναι συνεργεία και επισκευάζουν τα φωτιστικά από περιέργεια πήγα να δω μου φαινόταν απίστευτο, όντος από την μεριά της Αμφιθέας ήταν συνεργεία ένα γερανοφόρο της περιφέρειας με 5 άτομα και ένα ΒΑΝ του Δήμου με 2-3 άτομα,έτριβα τα μάτια μου επιτέλους λέω από μέσα μου μετά από πολλά χρόνια θα ανάψουν.
Το βράδυ την ίδια ημέρα που πέρασα από εκεί πηγαίνοντας για Ν. Σμύρνη έπαθα σοκ από τα 16 φωτιστικά άναβαν μόνο 5 σταμάτησα δέξια τα κοίταγα τα ξανακοίταγα δεν είναι δυνατόν 8 άτομα με ένα γερανοφόρο και ένα ΒΑΝ επισκευάσανε μόνο 5 από τα 16.
Σήμερα 2018 ανάβουν 2-3 εάν δεν ήταν το κτίριο της ΒΜW δίπλα που είναι φωταγωγημένο θα ήταν θεοσκότεινα.
Από την μεριά της Λ. Κατσώνη δεν ανάβει κανένα φωτιστικό από τα 10 και είναι θεοσκότεινα, ακόμη το συζητάνε Δ. Καλλιθέας με Περιφέρεια ποιος είναι υπεύθυνος.
Αυτό είναι απλό μικρό παράδειγμα για την άνευ ορίων διαλειτουργικότητας του κρατικού μηχανισμού, μόνο όταν είναι να κάνουν κανένα μεγάλο έργο εκεί τα βρίσκουν όλοι μεταξύ τους Δήμοι -Περιφέρεια κλπ.γιατί αυτά τα έργα αναδεικνύουν πρόσωπα για ψηφοθηρικούς λόγους, με ξένα κόλλυβα κάνουν κηδείες.
Κάποιος θα μου πει δεν έχεις με κάτι άλλο να ασχοληθείς? ναι έχω πολλά να κάνω για την προσωπική μου ζωή,αλλά αυτά που βλέπω γύρω μου δεν μου το επιτρέπει η νοημοσύνη μου,μου είναι αδύνατον να μενω άπραγος,σε οποιοδήποτε πολιτισμένο μέρος του πλανήτη να γινόντουσαν αυτά θα υπήρχαν μικρές επαναστάσεις σε τοπικό επίπεδο, θα ξεσηκωνόντουσαν ομάδες ενεργών πολιτών και θα απαιτούσαν τα δικαιώματα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου