Εάν έχεις αντίληψη, είσαι λίγο υποψιασμένος και έχεις μια μικρή σχέση με κατασκευές εάν αρχίσεις να παρατηρείς μικρά, μεσαία η μεγάλα δημόσια έργα θα διαπιστώσεις στην πλειοψηφία τους διαφθορά , κακοτεχνίες, υπερβολές για να ανεβαίνει το κόστος, άχρηστα αντιαισθητικά έργα (πολλά χρήσιμα που δεν γίνονται ) , υπέρ κοστολογήσεις για μίζες κλπ. κατασπαταλήθηκαν δισεκατομμύρια και κατασπαταλιούνται εκατομμύρια για όλα αυτά.
Υπάρχουν χιλιάδες παραδείγματα ,το ποιο τρανταχτό είναι τα Ολυμπιακά έργα που όλοι γνωρίζουν τι πάρτι έγινε εκεί , και κανείς δεν τολμά να τα αγγίξει (εξεταστική επιτροπή για την ανάθεση όλων των έργων αυτών και για την μετέπειτα αξιοποίηση τους ). Πολύ μεγάλη διαφθορά γίνετε στα μικρά και μεσαία έργα που κανένας δεν δίνει σημασία (ακόμα και στις διαγραμμίσεις των δρόμων στην ποιότητα της μπογιάς και στον τρόπο βαψίματος ) άμα συγκεντρώσεις τα χιλιάδες αυτά έργα η ζημιά στο δημόσιο χρήμα είναι ανυπολόγιστη .Θα σας αναφέρω έναν έξυπνο τρόπο, ευρηματικό το πως λειτουργεί η διαφθορά σε μικρά η μεσαία έργα χωρίς να το παίρνει χαμπάρι κανείς ,το βλέπεται όλοι καθημερινά που οδηγείται σε κεντρικούς λεωφόρους και όχι μόνο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ (Ποσειδώνος , Καβάλας , Βουλιαγμένης , Κηφισιάς,Π.Ραλλη, Καλλιρρόης,ΣΥΓΓΡΟΥ κλπ. ) αυτόν τον τρόπο διαφθοράς πολλοί τον βλέπουν λίγοι τον αντιλαμβάνονται και κανείς δεν ασχολείται.
Αναλυτικά, σε αρκετές χώρες του κόσμου που η γραφή είναι δυσανάγνωστη στους Ευρωπαίους, Αμερικάνους , (γενικά σε λατινογενείς γλώσσες κλπ.) αυτές είναι οι χώρες της Ανατολής Κινα,Ν.Κορεα,Ιαπωνια , Αραβικές χώρες, Ελλάδα κλπ. εκεί οι πληροφοριακές πινακίδες κατευθύνσεων των δρόμων γράφονται ως εξής επάνω στην τοπική γλώσσα και κάτω στην ίδια πινακίδα με Αγγλικούς χαρακτήρες.
Τι σκέφτηκαν οι Έλληνες τα λαμόγια (κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες με διεφθαρμένους δημ. υπάλληλους ) σε ένα σοβαρό ποσοστό αυτών των πινακίδων στην Αττική (δεν γνωρίζω εάν συμβαίνει αλλού ),το κόλπο αυτό γίνεται στις πινακίδες που είναι τοποθετημένες σε μεταλλικές κατασκευές κατά μήκος του δρόμου η δέξια πάντα βαριά κατασκευή που αυτή η περίπτωση έχει πολύ μεγαλύτερο κόστος από μια απλή πινακίδα,αυτη λοιπόν την ακριβή μεταλλική κατασκευή την φτιάχνουν 2 φορές στην πρώτη τοποθετούν τις πινακίδες μόνο στα Ελληνικά π.χ Αθήνα λίγα μέτρα πιο κάτω φτιάχνουν άλλη μεταλλική κατασκευή με πινακίδες Athina (αγγλικοί χαρακτήρες )συμπέρασμα διπλάσιο υπερτιμολογημένο κόστος, άρα περισσότερα κέρδη για τον επιχειρηματία, περισσότερη μίζα για τους δημόσιους υπάλληλους που βάζουν υπογραφές και κάνουν τα στραβά μάτια. Μην μου πει κάνεις ότι αυτό το κάνουν για την καλύτερη πληροφόρηση των ξένων και Ελλήνων γιατί θα τους αποδείξω άπειρες φορές ότι τον μπερδεύουν περισσότερο και αυτή η μέθοδο (απάτη ) δεν ισχύει πουθενά στον κόσμο.
Παράδειγμα:
Σε απόσταση 600 μέτρων όλα αυτά.
Φωτογραφία 1 πινακίδα κατά μήκος του δρόμου από τις πρώτες που τοποθετήθηκαν με το σωστό τρόπο που αναγράφουν στην ίδια ταμπέλα την τοποθεσία ελληνικά και αγγλικούς χαρακτήρες π.χ Πειραιάς Peiraias χαχαχα και αυτό λάθος εκτός από λαμόγια είναι και άσχετοι άντε να καταλάβει ο ξένος το peiraias.
Δεν έλαβαν καθόλου υπόψιν την πρώτη και συνέχισαν μεταγενέστερες πινακίδες λίγο πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες την μεγαλύτερη απάτη του αιώνος.
Φωτογ.2 στο πλάι μεταλλική κατασκευή με πινακίδα Γλυφάδα Πειραιάς ΣΕΦ
Φωτογ.3 μεταλλική κατασκευή κατά μήκος του δρόμου Πειραιάς ΣΕΦ ΓΛΥΦΑΔΑ ΟΛ.ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΦΑΛΗΡΟΥ ότι να ναι .
Φωτογ.4 πλαϊνή μεταλλική κατασκευή αγγλικούς χαρακτήρες Glyfada Peiraias χάχα άντε πάλι .Ενα σημαντικό προορισμό που είναι το ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ την πινακίδα την έχουν σχεδόν κρύψει πιο κάτω και άκρη.
Φωτογρ.5 κατά μήκος του δρόμου αγγλικοί χαρακτήρες Peiraias χάχα Glyfada Olympic complex.
Όλη αυτή η ιστορία θα μπορούσε να γίνει με δυο μεταλλικές κατασκευές σωστά τοποθετημένες.
Παραδείγματα πολλά και πιο κραυγαλέα,ερώτηση που έκανα για όλο αυτό το θέμα μέσο γνωστού σε συγκοινωνιολόγο του εξωτερικού ο τύπος γέλαγε μέχρι δακρύων, η απάντηση του εντέλει έχουν δίκιο για τους Έλληνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου