Εάν έχεις αντίληψη, είσαι λίγο υποψιασμένος και έχεις μια μικρή σχέση με κατασκευές εάν αρχίσεις να παρατηρείς μικρά, μεσαία η μεγάλα δημόσια έργα θα διαπιστώσεις στην πλειοψηφία τους διαφθορά , κακοτεχνίες, υπερβολές για να ανεβαίνει το κόστος, άχρηστα αντιαισθητικά έργα (πολλά χρήσιμα που δεν γίνονται ) , υπέρ κοστολογήσεις για μίζες κλπ. κατασπαταλήθηκαν και κατασπαταλιούνται δισεκατομμύρια για όλα αυτά, υπάρχουν χιλιάδες παραδείγματα ,το ποιο τρανταχτό είναι τα Ολυμπιακά έργα που όλοι γνωρίζουν τι πάρτι έγινε εκεί , και κανείς δεν τολμά να τα αγγίξει (εξεταστική επιτροπή για την ανάθεση όλων των έργων αυτών και για την μετέπειτα αξιοποίηση τους ). Πολύ μεγάλη διαφθορά γίνετε στα μικρά και μεσαία έργα που κανένας δεν δίνει σημασία (ακόμα και στις διαγραμμίσεις των δρόμων στην ποιότητα της μπογιάς και στον τρόπο βαψίματος ) άμα συγκεντρώσεις τα χιλιάδες αυτά έργα η ζημιά στο δημόσιο χρήμα είναι ανυπολόγιστη .Θα σας αναφέρω έναν έξυπνο τρόπο, ευρηματικό το πως λειτουργεί η διαφθορά σε μικρά η μεσαία έργα χωρίς να το παίρνει χαμπάρι κανείς ,το βλέπεται όλοι καθημερινά που οδηγείται σε κεντρικούς λεωφόρους και όχι μόνο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ (Ποσειδώνος , Καβάλας , Βουλιαγμένης , Κηφισιάς,Π.Ραλλη, ακόμη και στη Καλλιρρόης είναι κραυγαλέο παράδειγμα κλπ. ) αυτόν τον τρόπο διαφθοράς πολλοί τον βλέπουν λίγοι τον αντιλαμβάνονται και κανείς δεν ασχολείται.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Αναλυτικά, σε αρκετές χώρες του κόσμου που η γραφή είναι δυσανάγνωστη στους Ευρωπαίους, Αμερικάνους , (γενικά σε λατινογενείς γλώσσες κλπ.) αυτές είναι οι χώρες της Ανατολής Κινα,Ν.Κορεα,Ιαπωνια , Αραβικές χώρες, η Ελλάδα κλπ. εκεί οι πληροφοριακές πινακίδες κατευθύνσεων των δρόμων γράφονται ως εξής επάνω στην τοπική γλώσσα και κάτω στην ίδια πινακίδα με Αγγλικούς χαρακτήρες.
Τι σκέφτηκαν οι Έλληνες τα λαμόγια (κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες με διεφθαρμένους δημ. υπάλληλους ) σε ένα σοβαρό ποσοστό αυτών των πινακίδων στην Αττική (δεν γνωρίζω εάν συμβαίνει αλλού ),το κόλπο αυτό γίνεται στις πινακίδες που είναι τοποθετημένες σε μεταλλικές κατασκευές κατά μήκος του δρόμου που αυτή η περίπτωση έχει πολύ μεγαλύτερο κόστος από μια απλή πινακίδα στα δεξιά η αριστερά του δρόμου,αυτη λοιπόν την ακριβή μεταλλική κατασκευή την φτιάχνουν 2 φορές στην πρώτη τοποθετούν τις πινακίδες μόνο στα Ελληνικά π.χ Αθήνα λίγα μέτρα πιο κάτω φτιάχνουν άλλη μεταλλική κατασκευή με πινακίδες Athina (αγγλικοί χαρακτήρες )συμπέρασμα διπλάσιο υπερτιμολογημένο κόστος, άρα περισσότερα κέρδη για τον επιχειρηματία, περισσότερη μίζα για τους δημόσιους υπάλληλους που βάζουν υπογραφές και κάνουν τα στραβά μάτια. Μην μου πει κάνεις ότι αυτό το κάνουν για την καλύτερη πληροφόρηση των ξένων γιατί θα τους αποδείξω άπειρες φορές ότι τον μπερδεύουν περισσότερο και αυτή η μέθοδο (απάτη ) δεν ισχύει πουθενά στον κόσμο. Παράδειγμα Κηφισιάς κάθοδο στο ύψος ……… μια τεράστια επικίνδυνη μεταλλική κατασκευή με τσιμεντένιες βάσεις λες και πρέπει να είναι τόσο γερή που να αντέχει σε σύγκρουσης με τανκς, σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει δεύτερη μεταλλική κατασκευή και αυτή που υπάρχει είναι εντελώς περιττή (θα μπορούσε να γίνει ν δουλειά με πολύ πιο ελαφριές κατασκευές ), η μια πινακίδα δείχνει κατεύθυνση κενή, η δεύτερη κατεύθυνση Αθήνα -Athina και η τρίτη κατεύθυνση Χαλανδρη-Ηράκλειο ΟΑΚΑ χωρίς αγγλικούς χαρακτήρες εάν κάποιος ξένος δεν έχει GPS και πάει σε αυτές τις περιοχές ατύχησε θα βρεθεί στην παραλία. Να μην μακρηγορώ φτάνουμε στην γέφυρα της Λεωφόρου Δημητρίου Βασίλειου Ψυχικό πριν περάσουμε την γέφυρα από κάτω δυο μεταλλικές κατασκευές (γερανογέφυρες) η πρώτη με 3 πινακίδες μικρές , οι δυο γράφουν Αθήνα και μια που είναι κρυμμένη πίσω από το δέντρο Ψυχικό- Ν. Ψυχικό ακριβός λίγα μέτρα πιο κάτω η επόμενη μεταλλική κατασκευή με τρεις πινακίδες να γράφουν και οι τρεις μόνο Athina άμα κάποιος ξένος πάει Ψυχικό ατύχησε και αυτός θα βρεθεί παράλια η κέντρο Αθήνα . Περάσαμε την γέφυρα από κάτω συνεχίζουν άλλες δυο μεταλλικές κατασκευές η πρώτη με 3 πινακίδες να γράφουν η κάθε μια Αθήνα και μια Άλιμος-Γαλάτσι η επόμενη μεταλλική κατασκευή λίγα μέτρα πιο κάτω 3 φορές Athina και μια Alimos-Galatsi (εδώ ο ποιητής σκέφτηκε τον ξένο ) Στο ίδιο ύψος στην άνοδο 2 μεταλλικές κατασκευές η μια να έχει 3 πινακάκια 2 φορές Κηφισιά και μια Ψυχικό Ν. Ψυχικό,στα λίγα μέτρα η επόμενη κατασκευή με 2 πινακίδες μόνο Κηφισιά, πριν έρθεις στην Ελλάδα ξένε μάθε την ελληνική αλφάβητο το Ψ το Χ κλπ. Και κάποιος πονηρός που να θέλει με νύχια και με δόντια να δικαιολογήσει αυτό το φαινόμενο δεν θα ήξερε τι να πει ,με πλούσια εκτίμηση όλη αυτή η ιστορία θα μπορούσε να γίνει με το 1/4 του κόστους από ότι κόστισε .Φυσικα θα προσέξατε σε μια φωτογραφία στον κόκκινο κύκλο μια άλλη μεγάλη αμαρτία και διαπλοκή τους πίνακες ηλεκτρονικών μηνυμάτων που στο σύνολο τους σε όλη την Αττική πάνω από 25 που εδώ και χρόνια είναι εκτός λειτουργίας σε συνδυασμό με τις τεράστιες μεταλλικές κολόνες που φέρουν στην κορυφή κάμερες για την διαχείριση της κυκλοφορίας είναι εκτός και αυτές εδώ και κάτι χρόνια ,από που να πιάσεις και που να τελειώσεις με την διαπλοκή, στην Ελλάδα . Υπόψιν ότι αυτές οι συγκεκριμένες μεταλλικές κατασκευές των πινακίδων δεν είναι κατασκευασμένες στην Ελλάδα η εταιρία που τις κατασκεύασε ονομάζετε SIGNATURE GROUP Γαλλικών συμφερόντων, σε ερώτηση που έκανα για όλο αυτό το θέμα μέσο γνωστού σε συγκοινωνιολόγο του εξωτερικού ο τύπος γέλαγε μέχρι δακρύων .Μέχρι και τώρα τίποτα δεν έχει αλλάξει συνεχίζεται η διαφθορά απλά με μικρότερα budget και με μερικούς επιπλέον διαπλεκόμενους παίχτες . Και για να καλυφθούν οι συμμορίες των κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών και διεφθαρμένων δημόσιων υπάλληλων οι κράτιστες τα ρίχνουν όλα στην φοροδιαφυγή και απαιτούν φόρους Δανίας με παροχές και διαφθορά Σομαλίας.
Αναλυτικά, σε αρκετές χώρες του κόσμου που η γραφή είναι δυσανάγνωστη στους Ευρωπαίους, Αμερικάνους , (γενικά σε λατινογενείς γλώσσες κλπ.) αυτές είναι οι χώρες της Ανατολής Κινα,Ν.Κορεα,Ιαπωνια , Αραβικές χώρες, η Ελλάδα κλπ. εκεί οι πληροφοριακές πινακίδες κατευθύνσεων των δρόμων γράφονται ως εξής επάνω στην τοπική γλώσσα και κάτω στην ίδια πινακίδα με Αγγλικούς χαρακτήρες.
Τι σκέφτηκαν οι Έλληνες τα λαμόγια (κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες με διεφθαρμένους δημ. υπάλληλους ) σε ένα σοβαρό ποσοστό αυτών των πινακίδων στην Αττική (δεν γνωρίζω εάν συμβαίνει αλλού ),το κόλπο αυτό γίνεται στις πινακίδες που είναι τοποθετημένες σε μεταλλικές κατασκευές κατά μήκος του δρόμου που αυτή η περίπτωση έχει πολύ μεγαλύτερο κόστος από μια απλή πινακίδα στα δεξιά η αριστερά του δρόμου,αυτη λοιπόν την ακριβή μεταλλική κατασκευή την φτιάχνουν 2 φορές στην πρώτη τοποθετούν τις πινακίδες μόνο στα Ελληνικά π.χ Αθήνα λίγα μέτρα πιο κάτω φτιάχνουν άλλη μεταλλική κατασκευή με πινακίδες Athina (αγγλικοί χαρακτήρες )συμπέρασμα διπλάσιο υπερτιμολογημένο κόστος, άρα περισσότερα κέρδη για τον επιχειρηματία, περισσότερη μίζα για τους δημόσιους υπάλληλους που βάζουν υπογραφές και κάνουν τα στραβά μάτια. Μην μου πει κάνεις ότι αυτό το κάνουν για την καλύτερη πληροφόρηση των ξένων γιατί θα τους αποδείξω άπειρες φορές ότι τον μπερδεύουν περισσότερο και αυτή η μέθοδο (απάτη ) δεν ισχύει πουθενά στον κόσμο. Παράδειγμα Κηφισιάς κάθοδο στο ύψος ……… μια τεράστια επικίνδυνη μεταλλική κατασκευή με τσιμεντένιες βάσεις λες και πρέπει να είναι τόσο γερή που να αντέχει σε σύγκρουσης με τανκς, σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει δεύτερη μεταλλική κατασκευή και αυτή που υπάρχει είναι εντελώς περιττή (θα μπορούσε να γίνει ν δουλειά με πολύ πιο ελαφριές κατασκευές ), η μια πινακίδα δείχνει κατεύθυνση κενή, η δεύτερη κατεύθυνση Αθήνα -Athina και η τρίτη κατεύθυνση Χαλανδρη-Ηράκλειο ΟΑΚΑ χωρίς αγγλικούς χαρακτήρες εάν κάποιος ξένος δεν έχει GPS και πάει σε αυτές τις περιοχές ατύχησε θα βρεθεί στην παραλία. Να μην μακρηγορώ φτάνουμε στην γέφυρα της Λεωφόρου Δημητρίου Βασίλειου Ψυχικό πριν περάσουμε την γέφυρα από κάτω δυο μεταλλικές κατασκευές (γερανογέφυρες) η πρώτη με 3 πινακίδες μικρές , οι δυο γράφουν Αθήνα και μια που είναι κρυμμένη πίσω από το δέντρο Ψυχικό- Ν. Ψυχικό ακριβός λίγα μέτρα πιο κάτω η επόμενη μεταλλική κατασκευή με τρεις πινακίδες να γράφουν και οι τρεις μόνο Athina άμα κάποιος ξένος πάει Ψυχικό ατύχησε και αυτός θα βρεθεί παράλια η κέντρο Αθήνα . Περάσαμε την γέφυρα από κάτω συνεχίζουν άλλες δυο μεταλλικές κατασκευές η πρώτη με 3 πινακίδες να γράφουν η κάθε μια Αθήνα και μια Άλιμος-Γαλάτσι η επόμενη μεταλλική κατασκευή λίγα μέτρα πιο κάτω 3 φορές Athina και μια Alimos-Galatsi (εδώ ο ποιητής σκέφτηκε τον ξένο ) Στο ίδιο ύψος στην άνοδο 2 μεταλλικές κατασκευές η μια να έχει 3 πινακάκια 2 φορές Κηφισιά και μια Ψυχικό Ν. Ψυχικό,στα λίγα μέτρα η επόμενη κατασκευή με 2 πινακίδες μόνο Κηφισιά, πριν έρθεις στην Ελλάδα ξένε μάθε την ελληνική αλφάβητο το Ψ το Χ κλπ. Και κάποιος πονηρός που να θέλει με νύχια και με δόντια να δικαιολογήσει αυτό το φαινόμενο δεν θα ήξερε τι να πει ,με πλούσια εκτίμηση όλη αυτή η ιστορία θα μπορούσε να γίνει με το 1/4 του κόστους από ότι κόστισε .Φυσικα θα προσέξατε σε μια φωτογραφία στον κόκκινο κύκλο μια άλλη μεγάλη αμαρτία και διαπλοκή τους πίνακες ηλεκτρονικών μηνυμάτων που στο σύνολο τους σε όλη την Αττική πάνω από 25 που εδώ και χρόνια είναι εκτός λειτουργίας σε συνδυασμό με τις τεράστιες μεταλλικές κολόνες που φέρουν στην κορυφή κάμερες για την διαχείριση της κυκλοφορίας είναι εκτός και αυτές εδώ και κάτι χρόνια ,από που να πιάσεις και που να τελειώσεις με την διαπλοκή, στην Ελλάδα . Υπόψιν ότι αυτές οι συγκεκριμένες μεταλλικές κατασκευές των πινακίδων δεν είναι κατασκευασμένες στην Ελλάδα η εταιρία που τις κατασκεύασε ονομάζετε SIGNATURE GROUP Γαλλικών συμφερόντων, σε ερώτηση που έκανα για όλο αυτό το θέμα μέσο γνωστού σε συγκοινωνιολόγο του εξωτερικού ο τύπος γέλαγε μέχρι δακρύων .Μέχρι και τώρα τίποτα δεν έχει αλλάξει συνεχίζεται η διαφθορά απλά με μικρότερα budget και με μερικούς επιπλέον διαπλεκόμενους παίχτες . Και για να καλυφθούν οι συμμορίες των κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών και διεφθαρμένων δημόσιων υπάλληλων οι κράτιστες τα ρίχνουν όλα στην φοροδιαφυγή και απαιτούν φόρους Δανίας με παροχές και διαφθορά Σομαλίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου