Εδώ και μήνες εκτελούνται πολλά τμηματικά έργα σε περιοχές στα νότια προάστια, ανοίγουν τρύπες βάθους από 1 μέτρο μέχρι 3 σε πεζοδρόμια και οδόστρωμα χωρίς να περνούν σχεδόν κανένα μέτρο ασφαλείας για πεζούς και οχήματα.Στην καλύτερη περίπτωση βάζουν μια κορδέλα επάνω στα μπάζα που έχουν πετάξει στο δρόμο που με το παραμικρό αεράκι έχει φύγει.Εχω κάνει πολλές διαμαρτυρίες σε δήμους και αστυνομία και δεν έχει γίνει απολυτός τίποτα.
Σε αυτή την χώρα του παραλόγου η ανθρώπινη ακεραιότητα δεν έχει καμία αξία,όταν θα γίνει το κακό θα ψάχνουν όλοι μετά σε ποιόν θα ρίξουν ευθηνές. Ανεύθυνοι και εγκληματίες εργολάβοι, αδιάφορο και ανοργάνωτο κράτος που δεν κάνει κανένα έλεγχο που θα μπορούσε να είσπραξη πολλά πρόστιμα, μόνο φόρους θέλει από τους πολίτες χωρίς καμία ανταποδοτικότητα.. Αδιαφορία η χαμηλό δείκτη νοημοσύνης έχουν οι πολίτες αυτής της χώρας η εγώ είμαι τρελός, καμία αντίδραση δεν είναι τυχαίο εδώ που φτάσαμε. Με την αδιαφορία μας, τον οχαδερφισμό μας που ο καθένας κοίταγε μόνο την πάρτι του ταΐζαμε ένα τέρας εδώ και πολλά χρόνια, στο τέλος αυτό το τέρας μεγάλωσε απέκτησε τεράστια δύναμη και μοιραία μας κατασπάραξε.
Οι νόμοι υπάρχουν μόνο στα χαρτιά για τους δυνατούς και όποιοι νόμοι εφαρμόζονται είναι για τους αδύνατους και σε αυτούς που δεν μπορούν να τα βάλουν με το τέρας που λέγετε κράτος.Σε καμιά περίπτωση τα μέτρα ασφαλείας με τις
κάτωθι αποφάσεις.
Σε αυτή την χώρα του παραλόγου η ανθρώπινη ακεραιότητα δεν έχει καμία αξία,όταν θα γίνει το κακό θα ψάχνουν όλοι μετά σε ποιόν θα ρίξουν ευθηνές. Ανεύθυνοι και εγκληματίες εργολάβοι, αδιάφορο και ανοργάνωτο κράτος που δεν κάνει κανένα έλεγχο που θα μπορούσε να είσπραξη πολλά πρόστιμα, μόνο φόρους θέλει από τους πολίτες χωρίς καμία ανταποδοτικότητα.. Αδιαφορία η χαμηλό δείκτη νοημοσύνης έχουν οι πολίτες αυτής της χώρας η εγώ είμαι τρελός, καμία αντίδραση δεν είναι τυχαίο εδώ που φτάσαμε. Με την αδιαφορία μας, τον οχαδερφισμό μας που ο καθένας κοίταγε μόνο την πάρτι του ταΐζαμε ένα τέρας εδώ και πολλά χρόνια, στο τέλος αυτό το τέρας μεγάλωσε απέκτησε τεράστια δύναμη και μοιραία μας κατασπάραξε.
Οι νόμοι υπάρχουν μόνο στα χαρτιά για τους δυνατούς και όποιοι νόμοι εφαρμόζονται είναι για τους αδύνατους και σε αυτούς που δεν μπορούν να τα βάλουν με το τέρας που λέγετε κράτος.Σε καμιά περίπτωση τα μέτρα ασφαλείας με τις
κάτωθι αποφάσεις.
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 420
6289 16 Μαρτίου 2011
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αριθμ. 6952
Υποχρεώσεις και μέτρα για την ασφαλή διέλευση των
πεζών κατά την εκτέλεση εργασιών σε κοινόχρηστους χώρους πόλεων και οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών.
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ − ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 48 τον Ν. 2696/1999 «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» (Α ́57).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 28 του Ν. 2831/2000 «Τροποποίηση των διατάξεων του Ν.1577/1985 «Γενικός Οικοδομικός Κανονισμός» και άλλες πολεοδομικές διατάξεις» (A ́140).
3. Τις διατάξεις του άρθρου 5 της με αριθμ. 3046/ 304/30.1.1989 απόφασης Υπ. ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. «Κτιριοδομικός Κανονισμός» (Δ ́59).
4. Τις διατάξεις του άρθρου 8 του Π.Δ. 39/2001(Α ́28) «καθιέρωση μίας διαδικασίας πληροφόρησης στον τομέα των τεχνικών προτύπων και προδιαγραφών και των κανόνων σχετικά με τις υπηρεσίες της κοινωνίας των πληροφοριών σε συμμόρφωση προ τις οδηγίες 98/34/ΕΚ και 98/48/ΕΚ».
5. Την υπ’ αρ. 2876/7.10.2009 απόφαση του Πρωθυπουργού «Αλλαγή τίτλου Υπουργείων» (Β ́ 2234).
6. Τις διατάξεις του π.δ/τος 189/2009 (Α ́ 221) «Καθορι− σμός και ανακατανομή αρμοδιοτήτων των Υπουργείων». 7. Το πρακτικό της 11ης συνεδρ./22−12−2009 θέμα 6ο της Επιτροπής Προσβασιμότητας της παρ. 9 του άρθρου 28 του Ν. 2831/2000, που συστάθηκε με τη με αρ. οικ
5550/16.1.2002 (Β ́ 216) απόφαση Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ.
8. Το γεγονός ότι από τις κανονιστικές διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος
του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε: Καθορίζονται οι υποχρεώσεις και τα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των πεζών κατά την εκτέλεση εργα− σιών ανέγερσης οικοδομών, διαμορφώσεων, εγκατάστα− σης και επισκευής δικτύων υποδομής κλπ, σε κοινόχρη− στους χώρους πόλεων και οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών (πεζοδρόμια, πεζοδρόμους,
16 Μαρτίου 2011
πλατείες κλπ), με μέριμνα για την εξυπηρέτηση και των ατόμων με αναπηρία, όπως στα ακόλουθα άρθρα. Τα καθοριζόμενα με την παρούσα απόφαση μέτρα είναι συμπληρωματικά και εφαρμόζονται αναπόσπαστα με τα προβλεπόμενα από την με αρ. ΔΙΠΑΔ/οικ /502/1.7.2003 απόφαση Υφυπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. « ́Έγκριση Τεχνικής Προδιαγραφής Σήμανσης Εκτελούμενων Οδικών ́Έργων εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών ως ελάχιστα όρια» (Β ́946). Επίσης τα καθοριζόμενα μέτρα έχουν συνέργεια με τις ρυθμίσεις των ακολούθων διατάξεων:
− του Ν. 1396/1983 «Υποχρεώσεις λήψης και τήρησης των μέτρων ασφαλείας στις οικοδομές και λοιπά ιδιωτικά τεχνικά έργα» ( 126 Α ́)
− του Π.Δ/τος 305/1996 «Ελάχιστες προδιαγραφές ασφάλειας και υγείας που πρέπει να εφαρμόζονται στα προσωρινά ή κινητά εργοτάξια σε συμμόρφωση προς την οδηγία 92/57/ΕΟΚ» ( 212 Α ́ )
− του Π.Δ/τος 105/1999 « Ελάχιστες προδιαγραφές για την σήμανση ασφαλείας ή και υγείας στην εργασία σε συμμόρφωση με την οδηγία 92/58/ΕΟΚ» ( 67 Α ́)
− του άρθρου 5 της με αριθμ. 3046/304/30.1.1989 απόφα− σης Υπ. ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. «Κτιριοδομικός Κανονισμός» (59 Δ ́).
Άρθρο 1
Ασφαλείς διάδρομοι κίνησης πεζών
1. Κατά την εγκατάσταση εργοταξίου, οιασδήποτε διάρκειας, σε πεζοδρόμια και λοιπούς κοινόχρηστους χώρους οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών (όπου στην παρούσα απόφαση αναφέρεται ο όρος «πεζοί» συμπεριλαμβάνει και τα άτομα με αναπηρία), προβλέπονται ασφαλείς διάδρομοι κίνησης πεζών με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
α. Πλάτος: Ο διάδρομος πρέπει να εξυπηρετεί τους υπάρχοντες φόρτους πεζών και να έχει ελάχιστο πλα− τος 1,20μ ελεύθερο από κάθε είδους εμπόδια. Εφόσον τεχνικά δεν είναι εφικτό να προβλεφθεί το παραπάνω πλάτος, ορίζεται ελάχιστο πλάτος 0,90μ ελεύθερο από κάθε είδους εμπόδια για να επαρκεί για τη διέλευση αναπηρικού αμαξιδίου. Σε περιοχές αλλαγών της πο− ρείας του αναπηρικού αμαξιδίου απαιτείται ελεύθερος χώρος 1,50μ Χ 1,50 μ για την εκτέλεση ελιγμών από τον ίδιο το χρήστη του αμαξιδίου. Μόνο εφόσον το υφιστάμενο πεζοδρόμιο έχει πλάτος μικρότερο των 0,90, ο διάδρομος κίνησης περιορίζεται στο ίδιο πλάτος.
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 420
6289 16 Μαρτίου 2011
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αριθμ. 6952
Υποχρεώσεις και μέτρα για την ασφαλή διέλευση των
πεζών κατά την εκτέλεση εργασιών σε κοινόχρηστους χώρους πόλεων και οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών.
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ − ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 48 τον Ν. 2696/1999 «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» (Α ́57).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 28 του Ν. 2831/2000 «Τροποποίηση των διατάξεων του Ν.1577/1985 «Γενικός Οικοδομικός Κανονισμός» και άλλες πολεοδομικές διατάξεις» (A ́140).
3. Τις διατάξεις του άρθρου 5 της με αριθμ. 3046/ 304/30.1.1989 απόφασης Υπ. ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. «Κτιριοδομικός Κανονισμός» (Δ ́59).
4. Τις διατάξεις του άρθρου 8 του Π.Δ. 39/2001(Α ́28) «καθιέρωση μίας διαδικασίας πληροφόρησης στον τομέα των τεχνικών προτύπων και προδιαγραφών και των κανόνων σχετικά με τις υπηρεσίες της κοινωνίας των πληροφοριών σε συμμόρφωση προ τις οδηγίες 98/34/ΕΚ και 98/48/ΕΚ».
5. Την υπ’ αρ. 2876/7.10.2009 απόφαση του Πρωθυπουργού «Αλλαγή τίτλου Υπουργείων» (Β ́ 2234).
6. Τις διατάξεις του π.δ/τος 189/2009 (Α ́ 221) «Καθορι− σμός και ανακατανομή αρμοδιοτήτων των Υπουργείων». 7. Το πρακτικό της 11ης συνεδρ./22−12−2009 θέμα 6ο της Επιτροπής Προσβασιμότητας της παρ. 9 του άρθρου 28 του Ν. 2831/2000, που συστάθηκε με τη με αρ. οικ
5550/16.1.2002 (Β ́ 216) απόφαση Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ.
8. Το γεγονός ότι από τις κανονιστικές διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος
του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε: Καθορίζονται οι υποχρεώσεις και τα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των πεζών κατά την εκτέλεση εργα− σιών ανέγερσης οικοδομών, διαμορφώσεων, εγκατάστα− σης και επισκευής δικτύων υποδομής κλπ, σε κοινόχρη− στους χώρους πόλεων και οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών (πεζοδρόμια, πεζοδρόμους,
16 Μαρτίου 2011
πλατείες κλπ), με μέριμνα για την εξυπηρέτηση και των ατόμων με αναπηρία, όπως στα ακόλουθα άρθρα. Τα καθοριζόμενα με την παρούσα απόφαση μέτρα είναι συμπληρωματικά και εφαρμόζονται αναπόσπαστα με τα προβλεπόμενα από την με αρ. ΔΙΠΑΔ/οικ /502/1.7.2003 απόφαση Υφυπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. « ́Έγκριση Τεχνικής Προδιαγραφής Σήμανσης Εκτελούμενων Οδικών ́Έργων εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών ως ελάχιστα όρια» (Β ́946). Επίσης τα καθοριζόμενα μέτρα έχουν συνέργεια με τις ρυθμίσεις των ακολούθων διατάξεων:
− του Ν. 1396/1983 «Υποχρεώσεις λήψης και τήρησης των μέτρων ασφαλείας στις οικοδομές και λοιπά ιδιωτικά τεχνικά έργα» ( 126 Α ́)
− του Π.Δ/τος 305/1996 «Ελάχιστες προδιαγραφές ασφάλειας και υγείας που πρέπει να εφαρμόζονται στα προσωρινά ή κινητά εργοτάξια σε συμμόρφωση προς την οδηγία 92/57/ΕΟΚ» ( 212 Α ́ )
− του Π.Δ/τος 105/1999 « Ελάχιστες προδιαγραφές για την σήμανση ασφαλείας ή και υγείας στην εργασία σε συμμόρφωση με την οδηγία 92/58/ΕΟΚ» ( 67 Α ́)
− του άρθρου 5 της με αριθμ. 3046/304/30.1.1989 απόφα− σης Υπ. ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. «Κτιριοδομικός Κανονισμός» (59 Δ ́).
Άρθρο 1
Ασφαλείς διάδρομοι κίνησης πεζών
1. Κατά την εγκατάσταση εργοταξίου, οιασδήποτε διάρκειας, σε πεζοδρόμια και λοιπούς κοινόχρηστους χώρους οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών (όπου στην παρούσα απόφαση αναφέρεται ο όρος «πεζοί» συμπεριλαμβάνει και τα άτομα με αναπηρία), προβλέπονται ασφαλείς διάδρομοι κίνησης πεζών με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
α. Πλάτος: Ο διάδρομος πρέπει να εξυπηρετεί τους υπάρχοντες φόρτους πεζών και να έχει ελάχιστο πλα− τος 1,20μ ελεύθερο από κάθε είδους εμπόδια. Εφόσον τεχνικά δεν είναι εφικτό να προβλεφθεί το παραπάνω πλάτος, ορίζεται ελάχιστο πλάτος 0,90μ ελεύθερο από κάθε είδους εμπόδια για να επαρκεί για τη διέλευση αναπηρικού αμαξιδίου. Σε περιοχές αλλαγών της πο− ρείας του αναπηρικού αμαξιδίου απαιτείται ελεύθερος χώρος 1,50μ Χ 1,50 μ για την εκτέλεση ελιγμών από τον ίδιο το χρήστη του αμαξιδίου. Μόνο εφόσον το υφιστάμενο πεζοδρόμιο έχει πλάτος μικρότερο των 0,90, ο διάδρομος κίνησης περιορίζεται στο ίδιο πλάτος.
Ένα πολύ μικρό δείγμα από τα εκατοντάδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου