Τρίτη 5 Μαΐου 2015

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ (η έρευνα έγινε σε αστικό περιβάλλον )

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ (η έρευνα έγινε σε αστικό περιβάλλον )

1.Παραβίαση πορτοκαλί και κόκκινου σηματοδότη το 90% παραβιάζουν το πορτοκαλί και ένα 50% τα πρώτα 2-5 δευτερόλεπτα του κόκκινου και 10 %  στην μέση του χρόνου οι μοτοσικλέτες 30%

2. Υπερβολικές ταχύτητες επικίνδυνη οδήγηση  σε αστικούς δρόμους με ελλιπείς έλεγχους αλκοτέστ   γίνονται αποσπασματικά και δεν υπάρχει συνέχεια .

3. Διαβασεις πεζών ένα 95% ενώ βλέπουν πεζό που είναι έτοιμος να πέραση την διάβαση  δεν σταματούν καθόλου  το όχημα τους.

4.ΣΤΟΠ ένα 50-60 % δεν ακινητοποιεί το όχημα να ελέγξει τον δρόμο απλά ελέγχει τυπικά εν κινήσει και ένα 40% δεν ελέγχει καθόλου .

5.Σηματα κοκ ένα 50% παραβιάζει σήματα του ΚΟΚ δευτερεύουσας σημασίας κατά την άποψη του.

6.Το 60% των ΙΧ οδηγών δεν φορούν ζώνη ασφαλείας, το 100% των οδηγών  ταξί, των οδηγών αστυνομικών οχημάτων  και το 80 των υπολοίπων επαγγελματιών οδηγών.

7.Οδηγοι δίτροχων το 50-70 % δεν φορούν κράνος ανάλογα την εποχή  και το 90 % των συνοδηγών.

8. Ράμπες αναπήρων όπου υπάρχουν οι 7 στις 10 είναι κλειστές  με οχήματα πολλές δεν έχουν καλή διαγράμμιση και σήμανση 

9.Οι ειδικοί κίτρινοι διάδρομοι για τυφλούς όπου υπάρχουν είναι φραγμένοι κατά 70 % και 1-2 οχήματα να έχουν κλείσει ένα διάδρομο μήκους 100 μέτρων στην ουσία όλη η απόσταση είναι μη προσβάσιμη για έναν τυφλό. Πολλές φορές είναι κακοσχεδιασμένοι , άλλες φορές έχουν καταπατηθεί από  περίπτερα και άλλες έχουν τοποθετηθεί  διαφορά εμπόδια κάδοι απορημάτων, κολονάκια κλπ.100% σε κανένα φωτεινό σηματοδότη ρύθμιση κυκλοφορίας και διάβαση πεζών δεν υπάρχει ηχητικό σήμα για την διάβαση των τυφλών ακόμα και σε περιοχή που υπάρχει υπηρεσία για αυτούς ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΥΦΛΩΝ στην Καλλιθέα.

10.Περιοχες ολόκληρες δεν έχουν ταμπέλες οδών και αριθμών με το να ταλαιπωρούνται οι οδηγοί και να είναι απρόσεκτοι ψάχνοντας την οδό η τον αριθμό που θέλουν. 

11.Σε συνοικιακές γειτονίες το 50-60 % των πεζοδρόμιων έχουν γίνει parking αυτοκινήτων, και σε κεντρικά σημεία 30-40%.
   Μεγάλη πληγή το διπλοπαρκάρισμα με όλα τα επακόλουθα του,το παρκάρισμα σε στροφές εμποδίζοντας την ορατότητα σε άλλους οδηγούς η κακή και στρεβλή  χρήση του αλαρμ έχουμε την εντύπωση στην Ελλάδα ότι ανάβοντας το μπορούμε να σταματήσουμε όπου θέλουμε.

12.Σε κεντρικά εμπορικά σημεία και συνοικιακές γειτονίες όπου υπάρχουν διαβάσεις πεζών σχεδόν στο 100% είναι κλειστές με παρκαρισμένα  οχήματα, κάδους απορημάτων, πολλές διαβάσεις πεζών σε κεντρικά σημεία η διαγράμμιση δεν είναι ορατή πια. 

13.Το 50 % των σημάτων του ΚΟΚ και άλλων πληροφοριακών πινακίδων είναι μη ορατά η ελλιπώς ορατά από αυτοκόλλητα και μουτζούρες με σπρέι , συμβαίνει  ακόμα και σε φωτεινούς σηματοδότες .Σε μερικές περιοχές π.χ Φιλολαου Καισαριανή, εξαρχία κλπ. μπορεί το ποσοστό να φτάσει και 90%,και όλα αυτά σε συνδυασμό με σήματα που είναι κρυμμένα πίσω από φυλλωσιές δέντρων που δεν κλαδεύονται και άλλα κριμένα πίσω από άλλες πινακίδες η κολόνες.  

14. Ο φωτισμός δρόμων σε πάρα πολλά σημεία είναι ελλιπείς ακόμα και ανύπαρκτος από βλάβες π.χ υπόγειες  διαβάσεις οχημάτων  στη Συγγρου έχει βλάβη το 90 % των φωτιστικών σωμάτων εδώ και πάρα πολλούς  μήνες, κομμάτι 2 χιλιομέτρων στην παραλιακή από το φανάρι μετά την ΥΠΑ μέχρι και το παλιό αεροδρόμιο ο κεντρικός φωτισμός στην νησίδα δεν λειτουργεί εδώ και εβδομάδες παρά τις εκλύσεις μου σε τροχαία,περιφέρεια ,και εκατοντάδες άλλες περιπτώσεις.

15. Αστυνομευση,έλεγχοι τραγικά ελλιπείς,από τις δέκα καταγγελίες για σοβαρές τροχαίες παραβάσεις (ράμπα αναπήρων , κατάληψη κεντρικού πεζοδρομίου κλπ.) ανταποκριθήκαν στις τρεις, στην περίπτωση που δεν ήρθαν η αναμονή μου ήταν πάνω από μια ώρα η έφευγα και γύρναγα  μετά από 2-3 ώρες ,το αυτοκίνητο που έκανε την παράβαση βρισκότανε ακόμη στη θέση του χωρίς το μαγικό ροζ  χαρτάκι. Δεν υπάρχει έλεγχος σε αυτοκίνητα με ελλείψεις όπως  φώτα, οχήματα σε άθλια κατάσταση και τρακαρισμένα π.χ διάφορα τρίκυκλα η ημιφορτηγά που κάνουν συλλογή μετάλλων, φορτηγά επικίνδυνα φορτωμένα,δημοσια οχήματα σε άθλια κατάσταση κλπ. Σκόπιμα  αποσύνδεσα το ένα φως μπροστά και τα φώτα πορείας πίσω οδηγώντας προσεκτικά πήγαινα επιδεικτικά κοντά σε περιπολικά η μοτοσικλέτες της τροχαίας επί 2 ημέρες ποτέ κανένας δεν με σταμάτησε.

16.Δημοσια έργα, ελλιπής έως  ανύπαρκτη σηματοδότηση ,περιφράξη, φωτισμόςκλπ. Εργολαβοι και διάφορες δημόσιες υπηρεσίες σκάβουν και κάνουν έργα χωρίς τις περισσότερες φορές να περνούν καθόλου  μέτρα ασφαλείας ,Οι  καταγγελίες μου στην τροχαία ήταν άκαρπες, πολλές φορές μου δηλώναν αναρμόδιοι και άλλες φορές ότι απλά θα ενημερώσουν. Υπαρχει νόμος για τα μέτρα ασφαλείας που πρέπει να παίρνονται όταν εκτελούνται έργα σε δημόσιους χώρους ποιος θα τον εφαρμόσει.

17.Οι περισσότεροι δρόμοι κεντρικοί και μη σε πολλές περιοχές της Αττικής 70-80% έχουν  να συντηρηθούν εδώ και δεκαετίες κρύβοντας  πολλές παγίδες η έχουν γίνει ολισθηροί η είναι διαβρωμένοι γεμάτοι λακκούβες και χαντάκια η διάφοροι εργολάβοι έκαναν έργα και η αποκατάσταση ήταν πρόχειρη , για διαγραμμίσεις ούτε λόγος να γίνεται ανύπαρκτες διαβάσεις πεζών κλπ.κλπ.

18.Η πλειοψηφία των πεζοδρόμιων 90% δεν έχουν τις ευκολίες για ΑΜΕΑ (ράμπες αναπήρων , διαδρόμους τυφλών, πολλές φορές κρύβουν παγίδες για όλους από ανύπαρκτη συντήρηση.

19.Καταλυψη πεζοδρομίων, έκτος από αυτοκίνητα έχουμε και διάφορες ομάδες επαγγελματιών και δημόσιων υπηρεσιών με πινακίδες και τραπεζοκαθίσματα τοποθετημένα ,όπου νάνε, περίπτερα που έχουν γίνει super market  εμποδίζοντας  την ελεύθερη μετακίνηση των πεζών και σε ορισμένες περιπτώσεις  κλείνοντας  ακόμα  και τις  διαβάσεις τυφλών με ψυγεία και διάφορα εμπορεύματα.

20 Ανυπαρκτοι ποδηλατόδρομοι με κίνδυνο την ασφάλεια των λιγοστών ποδηλάτων και την αποθάρρυνση για χρήση ποδηλάτου με όλα τα επακόλουθα. 

21. Εν έτη 2015 σήμερα υπάρχει ακόμα  το λάδωμα για απόκτηση διπλώματος οδηγήσεις μπορεί μειωμένο αλλά υπαρκτό, για το παρελθόν ούτε συζήτηση ήταν ο κανόνας.  


22.Η εγκληματική  ανεπάρκεια του κράτους στο παρελθόν να προσφέρει την κατάλληλη παιδεία και οι τρομερές σημερινές ελλείψεις . 

23 .Αδέσποτα ζώα επικίνδυνα για την ασφάλεια των οχημάτων κανείς δεν θέλει να σκοτώσει ένα ζώο στην προσπάθεια να τα αποφύγει προκαλούνται ατυχήματα ήμουνα αυτόπτης μάρτυρας με αποτέλεσμα σοβαρός τραυματισμός οδηγού .

24. Σχολικά λεωφορεία βελτιώσεις για την ασφάλεια μαθητών στοπ με κόκκινο στις πλευρές του οχήματος .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου