Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

ΦΑΚΕΛΑΚΙ




Φεύγοντας από τον πάρκινγκ της πολυκατοικίας μου συνάντησα ένα συμπαθεί ηλικιωμένο πατέρα ενός γνωστού στην πολυκατοικία που μένω, προσφέρθηκα να τον εξυπηρετήσω και μπήκε στο αυτοκίνητο να τον πετάξω μέχρι το σπίτι του δέκα λεπτά δρόμος .Στο δρόμο με ρωτούσε για την υγεία της μητέρας μου που είχε ένα σοβαρό πρόβλημα (πονεμένη ιστορία ),τον ρώτησα και εγώ για την υγεία του, πριν λίγο καιρό έκανα μια εγχείριση στα μάτια του, και μου λέει με παράπονο βραστά γιε μου δεν αλλάζουμε με τίποτα, γιατί το λέτε αυτό?σε δημόσιο νοσοκομείο ασφαλισμένος απαίτησαν 1500,και τα δώσατε?τι να κάνω παλικάρι μου τα απαίτησε πολύ ευγενικά και γέλασε πικραμένος δεν θα ξεμπέρδευα ποτέ, μάτια είναι αυτά .Απο τα νεύρα μου παραλίγο να τρακάρω. Πλήρωνε ηλίθιε φόρους και ταμεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου