Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Έχει δικαίωμα να μιλάει αυτός ο λαός για αξιοπρέπεια?

ΚΥΡΙΑΚΗ βράδυ 8.45 βόλτα στο κέντρο της Γλυφάδας, έχω μια μανία με τις στατιστικές και μια εμμονή με τους κάφρους συμπατριώτες μου.
Σε δυο κεντρικούς δρόμους διάρκειας 20 λεπτά περπατώντας αργά συνάντησα τα ακόλουθα, 14 ΡΑΜΠΕΣ  αναπηρικών αμαξιδιων και 12 διαβάσεις πεζών που χρησιμεύουν και για αμαξιδια φραγμένες, 68 αυτοκίνητα να έχουν πατήσει την κίτρινη αναγλυφή λωρίδα των τυφλών .Ενας εργολάβος της ΔΕΗ έχει αφήσει χαντάκι μήκους περίπου 50 μέτρων χωρίς την παρά μικρή σήμανση.Ο δήμος έχει τοποθετήσει καμιά δεκαριά κάδους ακριβώς επάνω σε διάδρομο τυφλών όλα αυτά είναι τα χοντρά μην επεκταθούμε και αλλού τα μισά φωτιστικά δεν ανάβουν κλπ.. Γυρνώντας Ν.ΣΜΥΡΝΗ κατά της 10 μόνο στην Ομήρου πηγαίνοντας για το σπίτι 3 ΡΑΜΠΕΣ αναπήρων κλειστές.Εχω πάψει να βγαίνω από τα ρούχα μου μην πάθουμε και κανένα εγκεφαλικό.
Οι παρατηρήσεις όσο ευγενικές και αν είναι κινδυνεύεις να φας ξύλο στην καλύτερη περίπτωση να σε βρίσουν αυτοί είμαστε, για αυτό υπάρχουν τα κινητά  συνολικά 10 κλίσεις στο 100 σε 2 ώρες , (σε ελέγχω που έχω κάνει εν μέρει ανταποκρίνονται 3 στα 10 περιστατικά .)











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου