Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2019

“Η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΑΛΛΟΘΙ ΣΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ.

Ο διάβολος στις λεπτομέρειες κρύβετε εάν αυτά θεωρούνται λεπτομέρειες,κατι που δεν ισχύει για αυτή την πόλη και όχι μονο,γιατί τα προβλήματα της δεν είναι μονο οι λεπτομέρειες είναι κάτι πολύ πιο μεγάλο , άρα ο διάβολος κρύβετε παντού.
Σε μια απόσταση δέκα λεπτών στην ΑΘΗΝΑ πρώτευσα κράτους που ανήκει στον σκληρο πυρήνα τησ ΕΕ ,5 τυχαίες εικόνες παρακμής,παθογενειών,τραγικό έλλειμμα αισθητικής κλπ.από τις χιλιάδες που έχω στον υπολογιστή μου και από τις δεκάδες που τραβάω καθημερινά (παράξενο hobby θα μου πει κάποιος, είναι μαζοχιστικό ) , που χιλιάδες πολίτες βλέπουν καθημερινά αλλά αδιαφορούν η μάλλον τις έχουν συνηθίσει και τις θεωρούν ποια φυσιολογικές, υπάρχει όμως και μια τραγική μειοψηφία ενεργών πολιτών που προβληματίζετε σοβαρά και βασανίζετε.
Απέναντι από την πύλη του Ανδριανού στη ΛΕΩΦ.ΒΑΣΙΛΙΣΕΙΣ ΑΜΑΛΙΑΣ με την άναρχη στάθμευση τουριστικών λεωφορείων που σε ώρες αιχμής γίνετε το έλα να δεις,μια οικογένεια Ρομα που επαιτεί στην μέση του πεζοδρομίου μέσα στα πόδια εκατοντάδων τουριστών ,ούτε καν στην άκρη με κάποια διακριτικότητα .
Το ασανσέρ του μετρό στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ που κατασκευάστηκε με αυτό τον τρόπο γυαλί και μέταλλο για να έχει κάποια αισθητική μοντέρνου design, είναι μέσα στη βρώμα και πιο πολύ η οροφή του με την αντιαισθητική πρόχειρη τοποθέτηση κεραιών, που φαίνεται πολύ καλά από το κεντρικό πεζοδρόμιο του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ και έχει να καθαριστεί κάτι χρονιά, είναι γεμάτο περιττώματα πουλιών, λογικό έχουν και αυτά το δικαίωμα να ζουν σε αυτή την πολη , αναρωτιέμαι τι κάνουν τα συνεργεία καθαρισμού του μετρό.
Σήμα του ΚΟΚ έχει φύγει από την θεση του εδώ και κάτι εβδομάδες δίπλα από την μεγάλη Βρετανία διαγώνια στην πλατεία συντάγματος ούτε ένας δεν βρέθηκε να το βάλει στην θέση του,μου ερχόταν να το έφτιαχνα εγώ αλλα δεν ξέρεις ποτέ κανεις, μπορεί και να βρεις τον μπελά σου, όλα είναι δυνατά στις μπανανιες .
Αυτό το scoter με τον υποψήφιο παιδοκτόνο πατέρα διέσχισε ένα από τους πιο κεντρικούς δρόμους της Αθήνας χωρίς να τον ενοχλήσει κανείς.
Θα μου αναφέρει κάποιος με τι ασχολείσαι αυτά είναι λεπτομέρειες εδώ υπάρχουν τεράστια άλλα προβλήματα,τα γνώριζω πολύ καλά από πρώτο χέρι τα έχω αναδείξει και όσα μπορούσα τα έχω αναφέρει στις αρμόδιες υπηρεσίες θα του απαντούσα.
“Η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΑΛΛΟΘΙ ΣΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου