Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

ΕΔΙΜΒΟΥΡΓΟ - ΑΘΗΝΑ

Η πρώτη φωτογραφία είναι από το Εδιμβούργο χωρίς σχόλια.
 
Η υπόλοιπες είναι από μια μικρή χωματερή στην Αθήνα που στις συγκεκριμένες είναι στα καλύτερα της συνορεύει με ένα νοσοκομείο ΝΝΑ, Μουσικό μέγαρο , Αμερικάνικη πρεσβεία.




Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΙ ΚΑΦΡΟΙ


Γλυφάδα 22/2/2016 ο τύπος μόλις έχει φάει κλίση και συνεχίζει να είναι επάνω στο πεζοδρόμιο και στην ράμπα αναπήρων πάνω από 20 λεπτά χαζεύει το κινητό του, κάθομαι απέναντι και τον παρατηρώ , τον είδα που πήρε την κλίση από το παρμπρίζ ούτε που την κοίταξε την πέταξε στην θήκη της πόρτας, βάζω στοίχημα του ρίξανε μια κλίση 80 ευρώ θα πληρώσει 40 εντός 10 ήμερων και καθάρισε τι είναι για αυτόν 40 ευρώ με αυτοκίνητο 70 - 100.000 ευρώ , σε ένα πολιτισμένο κράτος θα έτρωγε μια βαρβάτη κλίση,του έπαιρναν τις πινακίδες μπορεί και όλο το αμάξι, θα τολμούσε πάλι να καβαλήσει ράμπα αναπήρων και να παρανομήσει .Στη Φιλανδία πληρώνεις κλίση ανάλογα το εισόδημα σου,θα τράβαγε τις κολ..τρίχες του.Στην πλειοψηφία τους στα πολιτισμένα κράτη η αστική τάξη οι άνθρωποι που έχουν κάποιο βιοτικό και μορφωτικό επίπεδο υψηλό έχουν μια αστική ευγένεια , μια κοινωνική συμπεριφορά, στο Ελλαδισταν η πλειοψηφία της αστικής τάξης αυτοί που έχουν υψηλό βιοτικό επίπεδο νεόπλουτοι είναι οι χειρότεροι όλων .

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙΠΟΤΙΣ ΠΟΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ


Ο καινούργιος ποδηλατόδρομος που κατασκευαστικέ ακριβός δίπλα από τον Ιλισό στο ύψος του Μοσχάτου. 
Η αυτοί που τον κατασκευάσανε δεν ξέρουν τι τους γίνετε η εγώ είμαι εντελώς ηλίθιος , ο ποδηλατόδρομος ευρίσκεται το πολύ 1 μέτρο μακριά από την κοίτη του Ιλισού που έχει ύψος 5-6 χωρίς να ευρίσκεται κάποιο προσθετικό κιγκλίδωμα το μονό που σε προστατεύει εάν κάνεις την απροσεξία είναι τα δέντρα αλλά με τεράστια κενά μεταξύ τους και πολλές παγίδες (να παλουκωθείς ).
Μερικές εκδοχές να βρεθείς μέσα στον Ιλισό από ύψος 5-6 μέτρα
1.Μια στραβοτιμονιά από κάποιον-α με μικρή εμπειρία ποδήλατου.
2. Το πλάτος κάθε λωρίδας του ποδηλατόδρομου είναι περίπου 70 cm(δεν έχω διευκρινίσει ακόμα τις διεθνείς προδιαγραφές στη Βαρκελώνη ήταν γύρω στο1,5 - 2 μέτρα ) που δεν σου αφήνει και πολλά περιθώρια εάν είσαι στην άνοδο από την μεριά του ρέματος και από την αντίθετη λωρίδα να έρχεται κανένας θερμόαιμος πιτσιρικάς με ΒΜΧ που σε μια μαγκιά του έρχεται καταπάνω σου η κάποιος άσχετος που χαζεύει αλλού το μόνο που θα σε σώσει είναι να παρακαλάς όταν βγεις έξω να είναι δέντρο να καρφωθείς επάνω του, αλλιώς θα φύγεις στο κενό από υψοσ 5-6 και θα σκάσεις στο τσιμέντο εάν πας με το κεφάλι το κράνος ποδηλάτου δεν σε σώζει.
ΜΜΕ και Ελληναρες θα γίνουν ειδικοί στους ποδηλατόδρομους και θα προσπαθούν να διαλευκάνουν το ατύχημα γιατί έτσι και όχι γιουβέτσι κλπ κλπ.
Όπως βλέπεται στην φωτογραφία από την οικογενειακή ποδηλαταδα τα πιτσιρίκια οδηγούν στο αντίθετο ρεύμα του ποδηλατόδρομου. 
ΚΛΠ.ΚΛΠ.



Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Ο επικεφαλής μηχανικός της Tesla είναι Έλληνας


Ο Κωνσταντίνος Λάσκαρης είναι ο επικεφαλής αυτοκινητιστικού σχεδιασμού της νούμερο ένα εταιρείας στο χώρο της ηλεκτρικής αυτοκίνησης, Tesla.
Από το 2012, o Κωνσταντίνος Λάσκαρης είναι ο επικεφαλής σχεδιασμού της Tesla Motors στη Silicon Valley. Κύρια αρμοδιότητά του είναι η εφαρμογή νέων τεχνολογιών για τη δημιουργία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων του μέλλοντος.
Παράλληλα, είναι υπεύθυνος για τον ηλεκτρομηχανικό σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση των υφιστάμενων και των μελλοντικών κινητήρων της εταιρείας, ενώ το περιοδικό Charged EVs που ειδικεύεται στα ηλεκτρικά οχήματα τον αποκαλεί «γκουρού των κινητήρων της Tesla».
Ποιος είναι ο Κωνσταντίνος Λάσκαρης
Ο Κωνσταντίνος Λάσκαρης πήρε το 2002 το πτυχίο του από τη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου στην Αθήνα και συνέχισε τις σπουδές του κάνοντας το μεταπτυχιακό του στο Imperial College, το οποίο ολοκλήρωσε το 2004. Εργάστηκε για τρία χρόνια στην Ελλάδα ως μηχανικός και το 2007 επέστρεψε στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο για να κάνει το διδακτορικό του πάνω στα ηλεκτρικά συστήματα μηχανικής υψηλής απόδοσης.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την προσαρμογή και μοντελοποίηση σύγχρονων μαγνητικών κινητήρων, κινητήρων επαγωγής και σύγχρονων κινητήρων χρησιμοποιώντας τη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων, καθώς και την ανάπτυξη μεθόδων πολυκριτηριακής βελτιστοποίησης χρησιμοποιώντας υπερυπολογιστές.
Από το 2008 έως το 2011 ήταν επικεφαλής και συνιδρυτής της ομάδας «Προμηθέας» του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου. Επρόκειτο για μια ομάδα που αποτελείτο κυρίως από προπτυχιακούς φοιτητές λάμβανε μέρος σε διαγωνισμούς οικονομίας καυσίμων με το πρωτότυπο ηλεκτρικό όχημα «Πυρφόρος». Η ομάδα «Προμηθέας» έσπασε οκτώ φορές το ρεκόρ στην Ελλάδα και πήρε την 7η θέση στην Ευρώπη με τον «Πυρφόρο» να ταξιδεύει με 360 χιλιόμετρα / kWh.
Ο Κωνσταντίνος Λάσκαρης έχει εργαστεί επίσης στον τομέα της εκπαίδευσης, ως εργαστηριακός συνεργάτης του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου και του Τεχνολογικού Ινστιτούτου Εκπαίδευσης στον Πειραιά ασχολούμενος με τη διδασκαλία της επιστήμης των ηλεκτρικών κινητήρων σε προπτυχιακούς φοιτητές.

Ένας πολιτισμός κρίνεται από το πως οι άνθρωποι συμπεριφέρονται στα ζώα.


Περιμένω στο φανάρι της λεωφόρου Βασ. Σοφίας με Βασ. Κωνσταντίνου ο δρόμος που περνάει έξω από το HILTON με σκοπό να στρίψω κατευθυνόμενος νότια προάστια.
Παρατηρώ απέναντι έξω από την πινακοθήκη και λίγο πιο πίσω από το Hilton σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία των Αθηνών μια ομάδα τουριστών να κοιτάει στον δρόμο με έκπληξη και λύπη μάλιστα μια κοπέλα έφυγε τρέχοντας, δεν μπορούσα να διακρίνω τι έβλεπαν λόγο των θάμνων στην νησίδα.
Συνεχίζω την πορεία μου κάνω αναστροφή και πάω στο σημείο που ήταν οι τουρίστες το τι έβλεπαν είναι σε αυτές τις φωτογραφίες. Για πολλούς στην Ελλάδα αυτή η εικόνα είναι φυσιολογική, εγώ πιστεύω ότι έχουμε καταντήσει από του χειρότερους λαούς της Ευρώπης στον πολιτισμό μαζί ακόμη με 2-3 Βαλκανίους, το μόνο που μας σώζει είναι τα προτερήματα που μας έδωσε η Φύση.
Κάποιος είχε αναφέρει ότι η Ελλάδα είναι ένα τέλειο σκηνικό αλλά στο σκηνικό αυτό παίζουν οι χειρότεροι ηθοποιοί.

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ


Ένα ακόμη δείγμα αφαιμάξεις του δημοσίου χρήματος πάλι στην λεωφόρος Καβάλας τα βαμπίρ κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες με διεφθαρμένους του δημοσίου τομέα .
Ο συγκεκριμένος πεζόδρομος ευρίσκεται έξω από το ψυχιατρικό νοσοκομείο στο Δαφνί είναι ένας πεζόδρομος 400 μέτρων παράλληλα με την λεωφόρο δέξια αριστερά τοποθετήθηκαν φανοί εδάφους ύψους περίπου 1 μετρό στον αριθμό περίπου 120 είναι όλοι κατεστραμμένοι ούτε ένας δεν ανάβει. Οπουδήποτε άσχετο να ρωτούσες ακόμα και την γιαγιά μου ότι σε αυτό το μέρος που το βράδυ ούτε γάτες δεν κυκλοφορούν και με την ανομία που υπάρχει σε αυτή την κοινωνία θα τοποθετούν τέτοιου είδους φωτικά θα σου απαντούσε χωρίς δεύτερη σκέψη ότι θα έχουν λίγους μήνες ζωή.
Φτιάχνουμε ένα εργάκι το φορτώνουμε όσο μπορούμε με άχρηστα καλούδια για να ανεβάσουμε το κόστος. Φωτιστικά κανονικά σε κολόνες υπάρχουν αλλά έχουν τοποθετηθεί μακριά από τον πεζόδρομο και φέγγουν τα χωράφια και γενικά όλος ο χώρος είναι ασυντήρητος .Σε άλλη περίπτωση στο πάρκο που ευρίσκεται επάνω από τον σταθμό αυτοκινήτων του Κεραμικού που ακόμα δεν λειτουργεί είχαν τοποθετηθεί τέτοια φωτιστικά που καταστράφηκαν σε πολύ σύντομο χρόνο που στο τέλος τα αφαίρεσαν όλα είναι οι δυο τελευταίες φωτογραφίες





ΞΕΚΟΚΑΛΙΣΜΑ

Ένα μικρό δείγμα πως ακόμα ξεκοκαλίζουν το πτώμα που λέγετε Ελλάδα, οι ύαινες του κρατικοδίαιτου ιδιωτικού τομέα σε συνεργασία με τα τρωκτικά του δημόσιου.Η εφευρετικότητα τους είναι ασύλληπτη που πολλοί λίγοι θα αντιληφθούν και ακόμα πιο λίγοι θα ασχοληθούν .Παντου σε όλον τον κόσμο αναγράφεται στην ίδια πληροφοριακή πινακίδα η τοπική γλώσσα μαζί με τα αγγλικά όπως και στην Ελλάδα πιο παλιά .Ο καινούργιος τρόπος για να βγάλει περισσότερα ο κρατικοδίαιτος επιχειρηματίας και για να δώσει μεγαλύτερη μίζα στο διεφθαρμένο δημόσιο είναι να κατασκευάσουμε δυο μεταλλικές κατασκευές σε μικρή απόσταση μεταξύ τους μια στα ελληνικά και μια με αγγλικούς χαρακτήρες άρα περισσότερο κόστος.Οι τρεις πρώτες φωτογραφίες είναι από την λεωφόρο Καβάλας που κατασκευαστήκαν πρόσφατα ,οι επόμενη είναι από την Καλλιρρόης που κατασκευαστήκαν λίγο παλιότερα και η τελευταία είναι πάλι στην Καβάλας που είναι πολύ παλιά και αναγράφεται η τοποθεσία στην ίδια πινακίδα Ελληνικά μαζί με τους αγγλικούς χαρακτήρες.Για του περισσότερους που είναι συνηθισμένοι στη διαφθορά θα τους φανεί πταίσμα.Εαν συγκεντρώσεις όλα αυτά τα χιλιάδες πταίσματα από όλη την επικράτεια κάνουν εκατοντάδες μεγάλα σκάνδαλα.
Για τους λίγους που με παρακολουθούν εάν σταματήσω να αναρτώ να με ψάξουν σε κανένα χαντάκι γιατί αυτά δεν μένουν μόνο εδώ, ενοχλώ πολύ το σύστημα.